آخرین مهلت ثبت نام و ارسال طرح به رخداد علمی داده کاوی هوشمند به توان شناختی

به گزارش وبلاگ شکوفه، پیش رویداد رخداد علمی داده کاوی هوشمند به توان شناختی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکم آبان ماه در کارخانه نوآوری آزادی برگزار می شود و علاقه مندان تا 15 آبان ماه فرصت دارند طرح های خود را به این رویداد علمی ارسال کنند.

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال طرح به رخداد علمی داده کاوی هوشمند به توان شناختی

به گزارش وبلاگ شکوفه، داده کاوی هوشمند به توان شناختی با هدف بهره مندی از ظرفیت کشور در حوزه داده کاوی و پردازش ماشین از یک سو و علوم شناختی از سوی دیگر؛ و نیز به منظور ایجاد فرصتی برای خلق و توسعه بازارهای دانش بنیان جدید، برگزار می شود.

در این چالش به تفسیر شناختی نتایج تحلیل هوشمند دادگان پرداخته می شود، تا بتوان کیفیت سرویس ها و محصولات موجود را ارتقا داد یا محصولات و خدمات جدیدی ایجاد کرد که ارزش اقتصادی آن مورد توجه بخش های مختلف صنعت و جامعه بوده و به مدد آن به درک بهتری از مسائل اجتماعی اقتصادی، فرهنگی رسید.

با رشد روزافزون تولید محتوا، آمار و اطلاعات؛ تجزیه و تحلیل آمار و دستیابی به اطلاعات ضروری خود به یک شاخه جداگانه علمی تبدیل شده است.

این داده کاوی ها را که برای کشف اتصالات پنهان و پیش بینی روند آینده انجام می شود، در اصطلاح حفاری داده نیز می گویند . آمار، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، از جمله زیر شاخه های علمی داده کاوی محسوب می شوند.

رخداد داده کاوی هوشمند به توان شناختی ، یک اتفاق علمی-پژوهشی است که برای چالش معنایابی در داده های ایرانی و طرح یک مسئله کاربردی و حل آن با ترکیبی از داده های هوشمند طراحی شده و مورد حمایت زیر مجموعه های مختلفی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از جمله ستاد توسعه فناری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی قرار گرفته است.

این حمایت پرداخت جوایز نقدی از 20 میلیون تا سقف 60 میلیون تومان به تیم های منتخب را شامل می شود. همچنین دو تیم منتخب امکان ورود به برنامه پرورش کسب و کارهای یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی را خواهند یافت.

محل برگزاری این رویداد کارخانه نوآوری تهران و زمان برگزاری پیش رویداد آن یک آبان ماه است و متقاضیان تا 28 مهرماه سال 98 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در رویداد در نشانی اینترنتی https://www.evand.com/events/cdm اقدام کنند.

شرکت کنندگان نیز تا 15 آبان 98 مهلت دارند طرح های خود را به نشانی اینترنتی https://hamava.ir/cdm و با فرمتی که در این سایت تعیین شده، ارسال کنند.از میان پروپوزال های ارسال شده، تعدادی برگزیده و برای شرکت در رویداد دو روزه هفت و هشت آذر 98 دعوت خواهند شد. در مراسم اختتامیه این رویداد نیز که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد، تیم ها راهکار های خود را ارائه داده و تیم های برتر از سوی داوران انتخاب خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آدرس ایمیل [email protected] در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آخرین مهلت ثبت نام و ارسال طرح به رخداد علمی داده کاوی هوشمند به توان شناختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام و ارسال طرح به رخداد علمی داده کاوی هوشمند به توان شناختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید