برد دراماتیک اوکراین با گلزنی در دقیقه 1

به گزارش وبلاگ شکوفه، در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، جدال اوکراین و سوئد با رجحان شاگردان شوچنکو به خاتمه رسید.

برد دراماتیک اوکراین با گلزنی در دقیقه 1

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ شکوفه، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا (یورو 2020) تیم های اوکراین و سوئد در استادیوم همپدن پارک گلاسکو از ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک در وقت های معمول به خاتمه رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده گردد.

در وقت های اضافی و در ثانیه های خاتمهی وقت های اضافی نیمه دوم اوکراین گل دوم را به ثمر رساند تا شاگردان شوچنکو راهی دور بعد شوند.

گل ها: زینچنکو 27 و دوبیک 1+120 برای اوکراین و فورسبرگ 43 برای سوئد

در نیمه اول اوکراینی ها به وسیله زینچنکو در دقیقه 27 به گل رسیدند و در شرایطی که بازی رو به خاتمه بود امیل فورسبرگ بازی را با شوتی دیدنی دردقیقه 43 مساوی کرد.

در نیمه دوم دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و یک بار اوکراینی ها و دو بار سوئدی ها تیرک دروازه را به لرزه درآوردند اما در نهایت در گلزنی ناکام بودند تا بازی مساوی به خاتمه برسد.

در وقت های اضافی و در نیمه اول، برخوردها میان بازیکنان شدت گرفت و در یکی از برخوردهای سخت، دنیلسن به شدت بازیکن اوکراین را مصدوم کرد که داور به یاری VAR به بازیکن سوئد کارت قرمز داد تا سود 10 نفره گردد.

نیمه اول وقت اضافی توپی از خط دروازه ها رد نشد و در نیمه دوم اوکراینی ها در دقیقه 1+120 به گل رسیدند و راهی دور بعد شدند.

اوکراین با این پیروزی حریف تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برد دراماتیک اوکراین با گلزنی در دقیقه 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد دراماتیک اوکراین با گلزنی در دقیقه 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید