بوعذار: فقط یک هدف داریم و آنهم مسرور کردن مردم آبادان است، دوست نداشتم از جنوب بیرون بیایم

به گزارش وبلاگ شکوفه، هافبک تازه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، سال جاری فقط یک هدف مهم دارند و آنهم مسرور کردن مردم آبادان است.

بوعذار: فقط یک هدف داریم و آنهم مسرور کردن مردم آبادان است، دوست نداشتم از جنوب بیرون بیایم

عباس بوعذار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ شکوفه، در خصوص جدایی اش از نفت مسجدسلیمان و پیوستن به صنعت نفت آبادان گفت: من فصل خوبی در مسجدسلیمان داشتم و برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال شرایط طوری رقم خورد که سال جاری در خدمت صنعت نفت هستم و از اینکه پیراهن چنین تیم پرطرفداری را بر تن می کنم، مسرورم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم های دیگر پیشنهاد داشته است، تأکید کرد: اگر هم پیشنهاد وجود داشته باشد طبیعتاً اولویت من ماندن در خوزستان است و دوست نداشتم از جنوب بیرون بیایم. خوشبختانه وقتی با پیشنهاد باشگاه صنعت نفت روبرو شدم با مسئولان این باشگاه صحبت و در نهایت قراردادم را امضا کردم. امیدوارم اینجا یک فصل خوب داشته باشم و بازی های خوبی برای صنعت نفت انجام دهم.

بوعذار در پایان توضیح داد: مردم آبادان عاشق فوتبال هستند و تعصب زیادی روی صنعت نفت دارند. ما قطعاً وظیفه سنگینی برعهده داریم و تمام کوشش ما فقط برای رسیدن به یک هدف است و آنهم مسرور کردن مردم آبادان خواهد بود. امیدوارم تیم پرقدرتی بسته گردد تا در فصل آینده بتوانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوعذار: فقط یک هدف داریم و آنهم مسرور کردن مردم آبادان است، دوست نداشتم از جنوب بیرون بیایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوعذار: فقط یک هدف داریم و آنهم مسرور کردن مردم آبادان است، دوست نداشتم از جنوب بیرون بیایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید