بیانیه باشگاه پرسپولیس پس از رد شکایت دوباره النصر در CAS

به گزارش وبلاگ شکوفه، باشگاه پرسپولیس پس از رد شکایت باشگاه النصر عربستان در دادگاه عالی ورزش بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس پس از رد شکایت دوباره النصر در CAS

به گزارش وبلاگ شکوفه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، دادگاه داوری ورزش بار دیگر رأی به پیروزی باشگاه پرسپولیس مقابل شکایت های پیاپی باشگاه النصر عربستان داد و با درخواست این باشگاه مبنی بر تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

این اتفاق بعد از لطف خدا، با پیگیری مدیریت و تیم حقوقی رقم خورد تا النصر را پس از شکست دادن در نیمه نهایی بازی ها، چند بار دیگر در دادگاه های مختلف و معتبر ورزشی شکست دهیم. کِشتی به گل نشسته النصر به دنبال راهی برای حضور در فینال بود اما کوشش مسئولان این باشگاه عایدی ای جز هزینه های آن چنانی و ناکامی های بین المللی در پی نداشت.

باشگاه پرسپولیس برای حضور در این رقابت ها هرگز به دنبال رفتار غیرقانونی نبود و طبق مراحل و مفاد قانونی مقابل شکایت ها ایستاد. همه قراردادها قبل از سفر به دوحه تنظیم شده است و کوچکترین منع قانونی برای استفاده از بازیکنان وجود نداشت، به هرحال، پرسپولیس با تازه ترین تصمیم دادگاه داوری ورزش، قطعاً در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و شکایت النصر بار دیگر رد شد.

این موفقیت حقوقی را باید به طرفداران تبریک گفت. امیدواریم با هدف گذاری کادر فنی و بازیکنان، پرسپولیس به قهرمانی برسد و تاریخ ساز گردد .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ شکوفه بخوانید. (کلیک کنید)

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس پس از رد شکایت دوباره النصر در CAS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس پس از رد شکایت دوباره النصر در CAS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید