تردد در 573 روستای لرستان برقرار شد، 90 روستا در حال برف روبی

به گزارش وبلاگ شکوفه، خبرنگاران/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از مجموع 663 روستای مسدود شده استان در بارش های 48 ساعت گذشته، 573 روستا بازگشایی شده و 90 روستا در حال برف روبی است.

تردد در 573 روستای لرستان برقرار شد، 90 روستا در حال برف روبی

عباس شرفی امروز 26 دی ماه، اظهار کرد: درپی بارش های شدید باران و برف از عصر روز آدینه 24 دی ماه تا صبح امروز، 663 روستای استان مسدود شده بود که با کوشش شبانه روزی همکاران راهدار تا به امروز 573 روستا بازگشایی و تردد در آن ها برقرار شده است و کوشش برای برف روبی 90 روستای به جامانده در شهرستان های خرم آباد و الیگودرز ادامه دارد.

وی توضیح داد: با توجه به صعب العبوری و کولاک شدید در الیگودرز کار برف روبی در این شهرستان به مراتب سخت تر از سایر شهرستان هاست و بعضی محورها مجدداً برف روبی می شوند که پیش بینی می گردد با کوشش همکاران تا سرانجام امشب همه محورهای این شهرستان بازگشایی گردد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان در مورد بازسازی لاین رفت آزادراه خرم آباد -پل زال که براثر بارش های روز آدینه تخریب شده است، اضافه کرد: در حال حاضر کوشش بر بازسازی موقت این راستا در اسرع وقت متمرکز شده که امیدواریم تا سرانجام هفته بازگشایی و تردد به صورت موقت در این لاین برقرار گردد، ضمن اینکه اقدامات جانبی ایمنی و تحکیم در این محور ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تردد در 573 روستای لرستان برقرار شد، 90 روستا در حال برف روبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در 573 روستای لرستان برقرار شد، 90 روستا در حال برف روبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید