رشد 17 درصدی دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه پیغام نور کردستان

به گزارش وبلاگ شکوفه، رئیس دانشگاه پیغام نور کردستان گفت: طی سه سال اخیر درصد دانشجویان پذیرش شده در این دانشگاه به طور میانگین 17 درصد رشد داشته است.

رشد 17 درصدی دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه پیغام نور کردستان

به گزارش گروه استان های وبلاگ شکوفه، یعقوب احمدی، رییس دانشگاه پیغام نور کردستان در جلسه ای با مدیران گروه های آموزشی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه اظهار کرد: طی چند سال اخیر با پیگیری ها و فعالیت های اجرا شده شاهد تغییر و تحولات مطلوبی در دانشگاه هستیم.

وی افزود: طی سه سال اخیر بیش از 50 درصد اساتید این دانشگاه از لحاظ شرایط شغلی رسمی شدند و این تبدیل شرایط تاثیر بسزایی در آرامش فکری و فعالیت بیشتر آنها در حوزه تدریس و پژوهش داشته است.

رییس دانشگاه پیغام نور کردستان اضافه نمود: مرتبه علمی اساتید این دانشگاه هم از استادیاری به دانشیاری 10 درصد در این مدت افزایش پیدا نموده است.

احمدی یادآور شد: در این مدت به طور میانگین درصد دانشجویان پذیرش شده هم 17 درصد رشد داشته که این مهم نیز بیانگر وجود شرایط مطلوب آموزشی در این دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه تعداد رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هم در این سه سال رشد داشته است، اعلام کرد: همه این موارد نشان دهنده رشد و ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه پیغام نور استان است.

رییس دانشگاه پیغام نور کردستان ضمن تشکر از زحمات و کوشش های مدیران گروه های آموزشی و مجموعه فرهنگی و نهاد رهبری در این دانشگاه یادآور شد: علاوه بر برگزاری مناسب کلاس های درسی و آزمون های سرانجام ترم به صورت آنلاین، مراسم ها و برنامه های مناسبتی و ارزشمندی هم به منظور افزایش سطح دانش و آگاهی دانشجویان و در راستای اطلاع رسانی بیشتر به آنها در بستر فضای مجازی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رشد 17 درصدی دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه پیغام نور کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 17 درصدی دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه پیغام نور کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید