عباسی: نتیجه ملاقات با ذوب آهن برای ما تاثیری در جدول نداشت

به گزارش وبلاگ شکوفه، سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: هدف ما در ملاقات امروز برابر ذوب آهن این بود که برای بازی روز آدینه یک تمرین خوب داشته باشیم.

عباسی: نتیجه ملاقات با ذوب آهن برای ما تاثیری در جدول نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ شکوفه، در آخرین ملاقات از روز دوم دور دوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال، یادواره شهید پورجعفری، ذوب آهن اصفهان برابر ستارگان دشتستان به رجحان رسید.

رضا عباسی، مربی تیم هندبال ستارگان دشتستان پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن گفت: همانطور که شاهد بودید بازی برای ما حساسیت زیادی نداشت و برد و باخت در این ملاقات تاثیری در جدول مسابقات برای ما نداشت. ما سعی کردیم از بازیکنان اصلی خود کمتر استفاده کنیم چرا که روز آدینه بازی حساسی را از لحاظ جدولی در پیش داریم.

وی در ادامه اضافه نمود: در این بازی هدف ما این بود که یک تمرین خوب داشته باشیم و از آن استفاده کردیم. خدا را شکر در این ملاقات مصدوم نداشتیم و این برای ما اهمیت داشت.

مربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در انتها گفت: به تیم ذوب آهن به خاطر صعودش به مرحله بعد تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه مسابقات پیروز باشد و انشالله تیم ما هم در ملاقات روز آدینه بازی شایسته ای را به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عباسی: نتیجه ملاقات با ذوب آهن برای ما تاثیری در جدول نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: نتیجه ملاقات با ذوب آهن برای ما تاثیری در جدول نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید