فراز، فرهاد را تنها می گذارد؟ ، واکنش بازیکنان استقلال به شایعه جدایی کمالوند

به گزارش وبلاگ شکوفه، محتمل است پس از انتها مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فراز کمالوند، استقلال را رها نموده و به اسم سرمربی سایپا، کارش را دنبال کند.

فراز، فرهاد را تنها می گذارد؟ ، واکنش بازیکنان استقلال به شایعه جدایی کمالوند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ شکوفه، نتایج نامناسب ابراهیم صادقی موجب شده تا مدیران باشگاه سایپا انتها تصمیم به تحول روی نیمکت خود بگیرند و به همین دلیل به صورت موقت محسن بیاتی نیا را سرمربی نموده اند و حالا دنبال یک سکان دار نو می گردند.

در همین خصوص از شنبه شب شایع شده بود که فراز کمالوند هم یکی از گزینه های مورد نظر سایپایی ها برای راهنمایی نارنجی پوشان است (البته مدیران باشگاه سایپا این شایعه را تأیید نکردند) و محتمل است پس از خاتمه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کمالوند؛ استقلال را رها نموده و به اسم سرمربی نارنجی پوشان تهرانی لیگ برتر را دنبال کند.

این شایعه به گوش بازیکنان استقلال در عربستان هم رسید و آنها روز یکشنبه قبل از صرف ناهار شنیدند که قضیه از چه قرار است. البته اغلب آبی پوشان در واکنش به این شایعه اذعان می کردند با توجه به شرایط حساس استقلال در رقابت های داخلی و بین المللی بعید به نظر می رسد فراز در این شرایط حتی اگر واقعاً هم از تیم های لیگ فزونی پیشنهاد داشته باشد، تصمیم به ترک استقلال و تنها گذاشتن فرهاد مجیدی بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراز، فرهاد را تنها می گذارد؟ ، واکنش بازیکنان استقلال به شایعه جدایی کمالوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراز، فرهاد را تنها می گذارد؟ ، واکنش بازیکنان استقلال به شایعه جدایی کمالوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید