چگونه کارت سوخت تازه بگیریم؟

به گزارش وبلاگ شکوفه، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کارت سوخت خود را پس از سوخت گیری در صندلی جا بگذارید یا آن را گم کنید.

چگونه کارت سوخت تازه بگیریم؟

پس از آبان ماه 98 که بنزین دوباره سهمیه بندی و کارتی شد، شرکت نفت تمهیداتی اندیشید که کار با کارت سوخت راحت تر گردد. فرآیند ابطال کارت سوخت گم شده و صدور کارت سوخت تازه، حدودا سه ماه طول می کشد و در این سه ماه، سهمیه کارت سوخت شما محفوظ می ماند.

کارت سوخت هوشمند عموما رمز دارد و بعد از این که سه بار رمز آن اشتباه وارد گردد، می سوزد. بنابراین مورد سو استفاده قرار نمی گیرد. اگر کارت سوخت خود را در صندلی جا گذاشتید، باید به پلیس +10بروید و اول درخواست ابطال و پس از آن صدور کارت سوخت تازه دهید.

درخواست آنلاین صدور کارت سوخت

بعد از این که مالکان خودرو در خواست خود را ثبت نمایند، می توانند به سامانه WWW.EPOLICE.IR مراجعه و فرآیند را مشاهده نمایند.

همه مراحل صدور کارت سوخت درج شده است. راننده می تواند بعد از صدور کارت سوخت و معین بارکد پستی آن به پست برود و کارت سوخت خود را دریافت کند.

البته به گفته سخنگوی شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی، این کارت سوخت ها هم بعد از شش ماه ماندن در پست دوباره باطل می شوند.

منبع: تجارت نیوز

به "چگونه کارت سوخت تازه بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کارت سوخت تازه بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید