گازرسانی شهری در ایلام طی آئینی به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش وبلاگ شکوفه، شمس اللهی با اشاره به اینکه گازرسانی شهری در استان ایلام به ایستگاه پایانی رسید و شهر پهله هم به شهر های گازدار پیوست، گفت: با گازرسانی به شهر پهله از توابع شهرستان دهلران، هم اکنون همه شهر های این دیار گازدار شدند.

گازرسانی شهری در ایلام طی آئینی به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش وبلاگ شکوفه از ایلام، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در آئین افتتاح گازرسانی به شهر پهله که با حضور نماینده حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار گردید، با بیان اینکه امروز طی آئینی علاوه بر شهر پهله، 7 روستای بخش زرین آباد شامل بردی، زرآب، زالوآب، بوستانه، هفتکده، احمد آباد و گلوزه نیز گازدار شدند و این مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به منطقه ها کمتر برخوردار استان صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه با گازرسانی به این شهر و 7 روستای مذکور، بیش از یکهزارو 950 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، گفت: در این منطقه ها یکهزارو 200 علمک نصب و 65 هزار متر شبکه توزیع و 39 کیلومتر خط تغذیه فلزی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با گازدار شدن شهر پهله، کل 26 شهر استان ایلام گازدار شدند، بیان نمود: با کوشش جهادی همکاران شرکت گاز استان خوشبختانه آخرین شهر ایلام گازدار و ضریب نفوذ گاز در منطقه ها شهری استان 100 درصدی شد.

شمس اللهی با بیان اینکه با گازرسانی به شهر پهله یکهزارو 300 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، توضیح داد: تحریم های ظالمانه، کمبود شدید کالا های مورد احتیاج اجرای عملیات، توپوگرافی خشن منطقه و عبور از کوه های صعب العبور در راستا این خط باعث شد که کار گازرسانی به شهر پهله با کندی انجام گردد که خوشبختانه با کوشش جهادی این مهم نیز به اتمام رسید.

او با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر پهله و روستا های راستا یکی از سخت ترین و صعب العبور پروژه های گازرسانی در سطح استان بود که خوشبختانه این موضوع محقق و مردم این منطقه ها به آرزوی دیرینه خود رسیدند، اضافه نمود:تا به امروز یکهزارو 200 عملک در شهر پهله و روستا های اطراف نصب شده است و برای اجرای پروژه گازرسانی به شهر پهله و روستا های راستا بیش از 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این پروژه در سال 1396 آغاز و در امسال به اتمام رسید و در مجموع 6 شرکت پیمانکاری بومی در این پروژه فعالیت کردند، اضافه نمود: هم اکنون 97 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گازرسانی شهری در ایلام طی آئینی به ایستگاه پایانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی شهری در ایلام طی آئینی به ایستگاه پایانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید