اولین اقدام مدیرعامل تازه استقلال

به گزارش وبلاگ شکوفه، مصطفی آجورلو که دقایقی قبل به اسم مدیرعامل تازه باشگاه استقلال انتخاب و معرفی گردید از امروز صبح شنبه سوم مهرماه فعالیت رسمی خود را با حضور در دفتر باشگاه استقلال شروع خواهد نمود.

اولین اقدام مدیرعامل تازه استقلال

وزارت ورزش و جوانان پایان فهرست اعضای تازه هیات مدیره باشگاه استقلال را بیان کرد تا معین گردد مصطفی آجورلو، محمد مومنی، پرویز مظلومی، مهدی افضلی و مجتبی عبداللهی پنج عضو تازه هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

این اعضا در اولین تصمیم مصطفی آجورلو را به اسم مدیرعامل تازه باشگاه انتخاب و معرفی کردند. قرار است رییس و نایب رییس هیات مدیره هم ظرف چند ساعت آینده به صورت رسمی معین گردد. اولین جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه استقلال امروز یا فردا برگزار خواهد شد و پس از آن مصطفی آجورلو با حضور در دفتر باشگاه فعالیت رسمی خود را به اسم مدیرعامل شروع خواهد نمود.

گفته می گردد اولین اقدام مدیرعامل تازه باشگاه استقلال برگزاری جلسه های جداگانه با مهدی پاشازاده و فرهاد مجیدی است. فرهاد مجیدی به اسم سرمربی و مهدی پاشازاده به اسم معاون ورزشی با استقلال همکاری داشتند و ادامه همکاری هر دوی آن ها به نظر مصطفی آجورلو بستگی دارد.

طرفداری

منبع: فرارو

به "اولین اقدام مدیرعامل تازه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اقدام مدیرعامل تازه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید