برترین رستوران های فرودگاهی در سرتاسر دنیا (بخش دوم)

به گزارش وبلاگ شکوفه، تجربه ای متفاوت در رستوران های فرودگاهی

در انتها یک سفر دلچسب، هیچ چیزی بدتر از صرف آخرین وعده غذایی در کاغذهای روغنی و با شرایط نامرتب در سالن انتظار فرودگاه نیست. اصلاً وقتی که قرار است در تمام مدت سفر به شما خوش بگذرد، پس چرا آخرین غذا در راه برگشت به خانه را هم در یک رستوران رؤیایی نخورید؟ ما هفت رستوران در فرودگاه های بین المللی یا در هتل های مجاور آنها را انتخاب نموده ایم که واقعاً عالی هستند. تمام آنها نه تنها غذاهای خوبی سرو می نمایند، بلکه از هیاهوی فرودگاه های بین المللی هم می توانید برای مدتی در امان باشید. اما همان طور که اشاره شده، بسیاری از این رستوران ها، پشت دروازه های بازرسی و حراست واقع شده اند، بدین معنی که تنها مسافران دارای بلیت می توانند در آنها به صرف غذا بپردازند. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانیم.

برترین رستوران های فرودگاهی در سرتاسر دنیا (بخش دوم)

رستوران Plane Food در فرودگاه هیترو در لندن

مکان: ترمینال 5 (بعد از قسمت بازرسی)

ویژگی ها: نخستین رستوران فرودگاهی که آشپز معروف، گوردون رمزی (Gordon Ramsay) آن را تأسیس نموده و با پنجره هایی که اطراف آن نقاشی های زیبایی دیده می گردد، حال و هوایی هنری به آن داده است. از خود پنجره ها هم مسیرهای فرودگاهی پیدا هستند. در صورتی که پروازتان تأخیر داشته باشد، می توانید با حضور در این رستوران با خیال راحت به انتظار بنشینید. منوی رستوران Plane Food هم بسیار متنوع است: سالاد، ریزوتو، استیک و نیز غذاهای دریایی. اگر زمان زیادی ندارید، می توانید با 12.9 پوند (21.62 دلار)، یک غذای حاضری میل کنید که شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر است. حتماً هم پروازی های شما از شنیدن اینکه در رستوران Plane Food، چیزکیک تارت با توت فرنگی میل نموده اید، به شما حسادت خواهند کرد! یادتان باشد که از تماشا حق انعام و نیز مبلغی که برای جایگاه نفرات در صورت حساب شما درج می گردد، تعجب نکنید. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از رفتن به رستوران Plane Food، میز و جایگاه رزرو کنید.

رستوران One Flew South در فرودگاه بین المللی هارتسفیلد جکسون در آتلانتا

مکان: سالن E، داخل ناحیه فروشگاهی (بعد از قسمت حراست)

رستوران One Flew South در فرودگاه

ویژگی ها: نخستین رستوران در فرودگاه شلوغ آتلانتا با نام One Flew South، هدیه ای خدایی است برای کسانی که پروازشان با تأخیر روبرو شده و ضروری است بعد از صف بازرسی، خستگی در نمایند. عکس های دیواری از جنگل های جورجیا به همراه سقف ها و کف های ساخته شده از چوب کاج، همگی، جو راحت و زِن مانندی به این رستوران می بخشند. منوی رستوران One Flew South که ترکیبی است از غذاهای جنوبی امریکا و غذاهای آسیایی، ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد. البته سرآشپز دوانی ناتر (Duane Nutter)، آن را ترکیبی جنوبی-بین المللی (Southernational) می نامد. در این رستوران می توانید یک ساندویج یا یک بشقاب thyme-rubbed pork belly، یا اژدهای سرخ شده (شامل مارماهی کبابی، خیار و برگ شیسو)، یا غذای ژاپنی ساشیمی سفارش بدهید.

منبع: الی گشت

به "برترین رستوران های فرودگاهی در سرتاسر دنیا (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های فرودگاهی در سرتاسر دنیا (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید