تویوتا هایلندر در مقابل هیوندای پالیسید: کدام شاسی بلند عملکرد بهتری دارد؟

به گزارش وبلاگ شکوفه، در این گزارش مشخصات تویوتا کمری سال 2020 در مقابل هوندا آکورد سال 2020 آنالیز شده است.

تویوتا هایلندر در مقابل هیوندای پالیسید: کدام شاسی بلند عملکرد بهتری دارد؟

وبلاگ شکوفه - این روز ها کراس اوور های سه ردیفه جایگزینی برای مینی ون های نسل گذشته شده اند، این وسایل نقلیه اصولا فضایی را برای هفت یا هشت نفر فراهم می نمایند.

تویوتا با معرفی هایلندر در سال 2001 یکی از خودروسازهایی بود که در صحنه حضور داشت. بین سال های 2012 تا 2019، هایلندر فروش سالانه خود را دو برابر کرد و به بیش از 244 هزار دستگاه رسید.

هیوندای پالیسید نیز دیگر خودرو معرفی شده بود که فروش خوبی داشت. این کراس اوور سه ردیفه در سال 2020 نیز رونمایی شد و بعضی امکانات سانتافه را داشت. پالیسید پلتفرم خود را با کیا تلوراید به اشتراک گذاشته است و ظاهری شبیه به آن دارد.

هایلندر: هایلندر دو گزینه پیشرانه برای سال 2020 ارائه می دهد. استاندارد این خودرو دارای یک موتور 3.5 لیتری V6 است که 295 اسب بخار قدرت و 263 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. به لطف تقویت الکتریکی، هایلندر هیبریدی دارای قدرت 243 اسب بخار است.

پالیسید : هیوندای پالیسید دارای یک گزینه موتور است که شامل یک موتور 3.8 لیتری V6 است که 291 اسب بخار قدرت و 262 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. دیفرانسیل جلو در این نسل هیوندای استاندارد و سیستم تمام چرخ محرک اختیاری است. مانند هایلندر ، پالیسید از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می نماید.

هایلندر: مدل پایه L هایلندر که قیمت آن از 35 هزار و 720 دلار شروع می گردد دارای صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، کنترل آب و هوای سه منطقه ای، جایگاه راننده برقی است. مجموعه یاری های راننده فعال Safety Sense 2.0 تویوتا نیز روی هر هایلندر منفرد است که از جمله می توان به ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، ردیابی خط، کروز کنترل پویا، یاری علائم جاده و تشخیص دوچرخه سوار اشاره نمود.

پالیسید : خط فراوری هیوندای با سه تریم شروع می گردد که نسخه SE با قیمت 32 هزار و 895 دلار عرضه می گردد. موارد استاندارد شامل پنج پورت USB، صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، جایگاه های نیمکتی، آینه های بیرونی گرم شونده، چراغ های جلوی اتوماتیک و سیستم صوتی است.

در قسمت جلوی، پالیسید تا حد زیادی به هایلندر شباهت دارد که شامل موارد مشترک مانند کروز کنترل پویا، ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده، حفظ خط و هشدار فاصله پارک عقب است. بعلاوه دارای هشدار توجه راننده و هشدار سرنشینان عقب است.

نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک به مجموعه در تریم میانی SEL اضافه می گردد که برای آن باید مبلغ 34 هزار و 845 دلار پرداخت. SEL بعلاوه ویژگی Safe Exit Assist را در این نسل اضافه نموده است که مسافران عقب را قبل از باز کردن در های خود از خطرات آینده مطلع می نماید.

خریداران SEL بعلاوه از جایگاه راننده برقی در هشت جهت، جایگاه های جلوی گرم شونده و جایگاه های کاپیتان ردیف دوم بهره می برند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تویوتا هایلندر در مقابل هیوندای پالیسید: کدام شاسی بلند عملکرد بهتری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا هایلندر در مقابل هیوندای پالیسید: کدام شاسی بلند عملکرد بهتری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید