دفتر مطالعات دیپلماسی مالی در جشنواره پژوهش دانشگاه امام صادق (ع) برگزیده شد

به گزارش وبلاگ شکوفه، دفتر مطالعات دیپلماسی مالی با کسب رتبه اول پژوهشی به عنوان مجموعه برتر پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) برگزیده شناخته شد.

دفتر مطالعات دیپلماسی مالی در جشنواره پژوهش دانشگاه امام صادق (ع) برگزیده شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ شکوفه، توکلی دبیر علمی اجرایی دفتر مطالعات دیپلماسی مالی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به 4 سال فعالیت مستمر مجموعه در پیشبرد هماهنگ دانش و تجربه، هدف اساسی در دفتر مطالعات دیپلماسی مالی را تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب در سامان بخشی به روابط مالی خارجی و مرجعیت علمی در حوزه موضوعی مربوطه اعلام کرد و گفت: رتبه سایت در جستجو های مربوط به موضوع این مجموعه، حضور بیش از 3600 دنبال کننده تخصصی در 4 شبکه اجتماعی، 8 همکار رسانه جمعی سطح اول کشور، 2 شبکه رادیویی و شبکه شرکای راهبردی ما در عالی ترین سطوح ملی متولی در دیپلماسی مالی حاصل زحمت معاونت رسانه و ارتباطات بلطف خداوند بوده است.

وی با بیان اینکه دفتر مطالعات دیپلماسی مالی با کسب رتبه اول پژوهشی به عنوان مجموعه برتر پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) برگزیده شد، ادامه داد: بیست و یکمین جشنواره دستاورد های پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) با حضور ریاست دانشگاه، رؤسا و معاونین پژوهشی دانشکده ها و اعضای هیأت علمی برگزار و از برگزیدگان پژوهشی در سطح دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه اضافه نمود: از این رو به صراحت میتوان دفتر مطالعات دیپلماسی مالی را در حال جابجایی از مرحله رشد به مرحله بلوغ تصور نمود که از آن به گام دوم این مجموعه میتوان اشاره نمود. فلذا در ازای بذل محبت و توجه دانشگاه به این مجموعه، دفتر مطالعات دیپلماسی مالی آمادگی طراحی و پیاده سازی الگوی استقرار تشکل های علمی را داراست؛ و از میان تقاضا های شکل گرفته تا کنون، دانشگاه امام صادق (ع) اولویت بلا شک ما در انتقال این مدل تعالی و ارتقای مجموعه های پژوهشی است.

همچنین برگزاری قریب به 40 جلسه کارگاه تجربه، نزدیک به 100 یادداشت تحلیلی و گزارش راهبردی، بیش از ده بازدید میدانی کشوری، عضویت 13 عضو پژوهشگر از دانشگاه های دیگر، 4 تالیف در شرف داوری و چاپ، برگزاری هفته علمی فرهنگی چین و 2 سمینار بین الملل اهم فعالیت های معاونت پژوهش و نشر دفتر مطالعات دیپلماسی مالی بوده است.

لازم به ذکر است، معاونت برنامه ریزی و آموزش محور بعدی از گزارش توکلی بود که با اشاره به برقراری بیش از 50 جلسه مباحثه هفتگی آموزشی، مدارس تابستانه سال های 98 و 99، یک مدرسه مجازی در پاییز 98، کارگاه های آموزشی و هماهنگی اداری با سازمان دانشگاه گزارش شد.

وی در سرانجام با اشاره به اینکه دفتر مطالعات دیپلماسی مالی امروز محل رجوع متخصصین و نهادهای عالی کشور در برخورد با فضای روابط مالی خارجی شده است، یادآور شد: ما از ابتدا، در مجموعه عهد مشترکی داشته ایم و آن اینکه اگر سوار بر کشتی در حال حرکت با شتاب در راستا مرجعیت علمی قرار گرفته ایم، در کنار هیچ جزیره کوچکی لنگر ننداخته و از مقصد نهایی به ازای توقف گاه های میانی چشم پوشی نکنیم. از این رو به صراحت میتوان دفتر مطالعات دیپلماسی مالی را در حال جابجایی از مرحله رشد به مرحله بلوغ تصور نمود که از آن به گام دوم این مجموعه میتوان اشاره نمود. فلذا در ازای بذل محبت و توجه دانشگاه به این مجموعه، دفتر مطالعات دیپلماسی مالی آمادگی طراحی و پیاده سازی الگوی استقرار تشکل های علمی را داراست و از میان تقاضاهای شکل گرفته تا کنون، دانشگاه امام صادق(ع) اولویت بلاشک ما در انتقال این مدل تعالی و ارتقای مجموعه های پژوهشی است

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دفتر مطالعات دیپلماسی مالی در جشنواره پژوهش دانشگاه امام صادق (ع) برگزیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر مطالعات دیپلماسی مالی در جشنواره پژوهش دانشگاه امام صادق (ع) برگزیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید