اخبار اقتصادی

قیمت بلیط هواپیما برای 227 راستا پروازی مشخص شد

انجمن شرکت های هواپیمایی حداکثر قیمت بلیط هواپیما را برای 227 راستا هوایی مشخص کرد که نسبت به ماه خرداد، با 10 درصد افزایش همراه بوده است.

28 اردیبهشت 1401

کرواسی را بدون چشیدن این غذاها ترک نکنید

کرواسی، کشوری که گردشگری حرف اول را در آن می زند، بی شک غذاهای خوشمزه دریایی و گوشتی خواهد داشت، غذاهایی با گوشت بره تا ماهی مرکب و هشت پا.

12 اردیبهشت 1401

این ربات جهت راهنمایی ربات های بعدی را مشخص می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از انتخاب یک ربات کنترل از راه دور برای کاوش در راکتور هسته ای آسیب دیده در نیروگاه ویران شده فوکوشیما ژاپن استفاده شد.

4 اردیبهشت 1401

پنج میلیون اختلاف قیمت تیبا 2 با تیبا معمولی برای چیست، کدام را بخریم؟

مشخصات فنی تیبا 2 و تیبا معمولی در این گزارش آمده است تا به یاری آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

31 فروردین 1401

راهنمای سفر به والنسیا در اسپانیا

راهنمای مسافرتی به والنسیا | Travel Guide To Valenciaوالنسیا شهری شگفت انگیز در اسپانیا است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران دنیا را به سمت خود جذب می نماید. علت آن وجود جشنواره ها متنوع نظیر جشنواره گوجه فرنگی که آخرین چهارشنبه هر سال برگزار می گردد و بعلاوه جاذبه...

19 فروردین 1401

تعامل با بخش خصوصی رویکرد ویژه رگولاتوری است

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی روحانی نژاد با اشاره به اینکه با استفاده از توان فکری متخصصان و مشورت با صاحب نظران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، می توان ایرادهای این بخش را برطرف کرد، گفت: در دوره معاونت دکتر...

11 اسفند 1400

قیمت دلار عقب نشینی کرد

تهران (پانا) - هر دلار آمریکا که از ابتدای روز تا ظهر امروز کاهش قیمت 101 تومانی را تجربه نموده بود در میانه روز باز هم عقب نشست.

9 اسفند 1400

سحر زکریا به سیم آخر زد ، شریفی نیا مافیا است !

خبرنگاران : سحر زکریا در مصاحبه ای جنجالی همه اهالی سینما را از دم تیغ گذراند.

8 اسفند 1400

پیشنهاد تشکیل اتحادیه تجاری مشترک

تهران (پانا)- معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آماده توسعه و توسعه همه جانبه مناسبات و همکاری ها با کوبا است، گفت می توانیم برای تسهیل و افزایش سطح مبادلات تجاری ایران با کشورهای آمریکای لاتین بویژه کوبا، یک اتحادیه تجاری مشترک...

7 اسفند 1400

کمبود تاریخی نیروی کار در انگلیس در پی بحران برگزیت و کرونا

اتاق بازرگانی انگلیس ازکمبود تاریخی نیروی کار در این کشور پیامد برگزیت و بحران کرونا خبر داد.

6 اسفند 1400

گازرسانی شهری در ایلام طی آئینی به ایستگاه پایانی رسید

شمس اللهی با اشاره به اینکه گازرسانی شهری در استان ایلام به ایستگاه پایانی رسید و شهر پهله هم به شهر های گازدار پیوست، گفت: با گازرسانی به شهر پهله از توابع شهرستان دهلران، هم اکنون همه شهر های این دیار گازدار شدند.

3 اسفند 1400

نقش راهنمایان گردشگری در کیفیت بخشی به تورهای مسافرتی

میراث آریا/ این خبر پیرامون نقش راهنمایان گردشگری در کیفیت بخشی به تورهای مسافرتی برای شما نوشته شد.

1 اسفند 1400

رضایی: نقدینگی جامعه را بانک های خصوصی بالا بردند ، سهم صنعت بیمه در سرمایه گذاری اندک است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: بانک های خصوصی درست شده اند که سود بانکی را کاهش دهند، اما نرخ سود بانکی را بالا بردند و بخشی از نقدینگی جامعه را همین بانک های خصوصی اضافه کردند و اصلاح بازار به معنای واقعی باید انجام شود.

28 بهمن 1400

از پیشرفت جیمز وب تا برگزیدگان CES 2022؛ برترین های علم و تکنولوژی

اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی...

24 بهمن 1400

رئیسی: تحریم ها و تهدید های آمریکا تأثیری در اراده ملت های مستقل ندارد

روسای جمهور ایران و نیکاراگوئه در گفت وگوی تلفنی بر تقویت و توسعه هرچه بیشتر روابط دو جانبه و افزایش همکاری در عرصه بین المللی برای برقراری صلح و ثبات در دنیا تأکید کردند.

23 بهمن 1400

فولادگر: انتقال استقلال و پرسپولیس به 2 وزارتخانه به معنی تغییر مالکیت نیست، تیم های نفتی باید از زیر مجموعه دولت خارج شوند

رئیس پیشین کمیسیون پیگیری و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی گفت: انتقال استقلال و پرسپولیس به وزارت صمت و اقتصاد به معنی تغییر مالکیت نیست.

15 بهمن 1400

پایداری شبکه با انتقال 847 میلیون متر مکعب گاز در روز

خبرگزاری خبرنگاران- خبرگزاری خبرنگاران-مدیر شرکت انتقال گاز ایران، از انتقال روزانه 847 میلیون متر مکعب گاز در کشور اطلاع داد و گفت: شبکه انتقال گاز در کشور پایدار است و در هیچ نقطه ای قطعی گاز نداریم.

13 بهمن 1400

سفر ایمن و راحت در مروارید خلیج فارس با اجاره خودرو در کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور از آن تماشا می نمایند. کیش دارای پاساژهایی لوکس، هتل هایی پنج ستاره و چهار ستاره برای اقامت و ده ها جاذبه گردشگری تاریخی، تفریحی و طبیعی است. یکی از برترین شیوه...

10 بهمن 1400

بذرپاش: شرایط برای تصویب بودجه کارآمد مهیاست

رییس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به اقدامات دیوان محاسبات در ارائه گزارش تفریغ گفت که شرایط برای تصویب بودجه کارآمد مهیا شده است.

9 بهمن 1400

رونمایی از نخستین خط فراوری واکسن تب برفکی ایران ساخت

نخستین خط فراوری واکسن تب برفکی ایران ساخت مطابق استاندارد GMP رونمایی شد.

8 بهمن 1400
تعداد: (218)