منصوریان: به تمام امتیازات بازی های پیش رو نیاز داریم، نویدکیا فرافکنی نمی کند

به گزارش وبلاگ شکوفه، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما به تمام امتیازات بازی های پیش رو نیاز داریم و با کوشش می توانیم این نتایج را به دست آوریم.

منصوریان: به تمام امتیازات بازی های پیش رو نیاز داریم، نویدکیا فرافکنی نمی کند

به گزارش وبلاگ شکوفه، علیرضا منصوریان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: وقتی این جا می آیم انرژی ویژه ای می گیرم و خوشحالم اکنون اینجا هستم. بازی بسیار سخت و سنگینی مقابل سپاهان داریم چون شرایط جدول و کسب امتیاز برای هر دو تیم مهم است. بازی هفته گذشته سپاهان را بررسی کردیم و دیدیم سپاهان با وجود شکست چقدر خوب کار کرد. تیم امیر قلعه نویی بسیار خوب سپاهان را بررسی نموده بود اما به نظرم سپاهان بسیار با برنامه و پر مهره است.

او ادامه داد: هر موقع به اصفهان می آیم این را می گویم که سپاهان از سال 1381 شکل حرفه ای بودن را به خودش گرفته و هر سال پیشرفت کرد. اگر بخواهیم یک باشگاه کامل را(در ایران) نام ببریم، باید از سپاهان یاد کنیم چون امکانات خوبی در اختیار این تیم است و مربی جوان و بسیار دوست داشتنی دارد. نویدکیا رو راست است و فرافکنی نمی کند. در دوره بازیگری هم بسیار بازیکن خوبی بود. ما به تمام امتیازات بازی های پیش رو نیاز داریم.

سرمربی صنعت نفت اضافه نمود: ما امکانات کم تری نسبت به بقیه تیم ها داریم و از نظر اقتصادی جزو سه تیم آخر جدول هستیم اما آمدیم این نقص را با کوشش و تمرینات بیش تر پر کنیم. اعتقادی به شانس ندارم و می گویم این کوشش است که باعث می گردد نتایج بهتری کسب کنیم. قول می دهم فردا بازی بسیار زیبایی را می بینید و امیدوارم در برترین شرایط روحی قرار داشته باشیم و با امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

او درباره غایبان تیمش گفت: چند مصدوم و چند نیمه مصدوم داریم که تیم پزشکی درباره آن ها نظر می دهند. اگر تیم پزشکی دو نفر از این مصدومان را به ما بدهد، چهار مصدوم باقی می ماند. محروم نداریم و بقیه بازیکنان سر حال هستند. در هر صورت امیدوارم بتوانیم جهت خیلی خوبی را طی کنیم.

ملاقات دو تیم سپاهان و صنعت نفت در قالب هفته نهم لیگ برتر فردا(پنج شنبه) ساعت 16:00 در استادیوم نقش دنیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منصوریان: به تمام امتیازات بازی های پیش رو نیاز داریم، نویدکیا فرافکنی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: به تمام امتیازات بازی های پیش رو نیاز داریم، نویدکیا فرافکنی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید