ویژه نامه explore Iran در فیتور 2022 رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ شکوفه، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشهای بدست رسیده، ویژه نامه explore Iran در فیتور 2022 رونمایی می گردد.

ویژه نامه explore Iran در فیتور 2022 رونمایی می گردد

نسخه های چاپی و دیجیتالی این نشریه با موضوع ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری، جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی ایران در 62 صفحه تمام رنگی به زبان اسپانیایی و انگلیسی تهیه و تدوین شده است.

صفحات نخستین این نشریه که در قالبی نوآورانه طراحی شده است به یادداشت هایی به قلم علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا و محمدحسین صوفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اختصاص دارد.

در بخشهای بعدی نیز جاذبه های تاریخی، قابلیت های گردشگری سلامت، طبیعتگردی، جاذبه های شگرف و کمتر شناخته شده در 5800 کیلومتر از سواحل و آبراه های دریایی، آشنایی با خوراک و آشپزی ایرانی، مجذوب کنندهیت های اتراق در اقامتگاه های متنوع بومی، ظرفیت های زیرساختی سامانه حمل و نقل، شبکه ریلی و ... معرفی برای گردشگران خارجی تشریح شده است.

بعلاوه در صفحات ویژه ای پورتال جامع و چند زبانه سفر به ایران visitiran.ir معرفی شده است.

مکس فتورچی، نویسنده اروپایی کتاب چندزبانه ایران، 1001 شب در مقاله اختصاصی خود به زبان اسپانیایی در فصلنامه اکسپلور ایران نگاه زیبایی شناسانه به سفر و گشت و گذار در ایران دارد. او در این یادداشت با بیان تجربیات خود به گردشگران خارجی توصیه می نماید به ایران زیبا و کهن سفر و تجربه ای کاملاً متفاوت را از سفر و گردشگری کسب نمایند.

با توجه به نخستین حضور جدی فعالان گردشگری ایران در بازار اروپا پس از همه گیری کرونا، دهمین شماره فصلنامه explor Iran در قالبی نفیس با مطالب خواندنی و تصاویر مجذوب کننده کوشش می نماید تا با اطلاع رسانی شفاف، تصاویر واقعی از ظرفیت های متنوع و فرصت های سرمایه گذاری کشورمان را به جهانگردان و علاقمندان به صنعت گردشگری ارائه کند.

نسخه الکترونیکی نشریه به وسیله لینک https://www.safar.me/wp-content/uploads/flipbook/93/book.html قابل دریافت است.

منبع: همگردی

به "ویژه نامه explore Iran در فیتور 2022 رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه نامه explore Iran در فیتور 2022 رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید