4 جاذبه گردشگری در زاگرب کرواسی

به گزارش وبلاگ شکوفه، از زیباترین شهرهای گردشگری جهان می توان به زاگرب کرواسی اشاره نمود که در نوبه خود یکی از بهترین های جهانست و توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را در اذهان عمومی برای جذب گردشگر بیشتر به دست بیاورد. تورهای کرواسی عمدتا در زمره تورهای لوکس در جهان محسوب می شوند (البته به جز برای اروپایی ها که سفرهای درون اروپایی برای آن ها کلا داستانش فرق دارد!).

4 جاذبه گردشگری در زاگرب کرواسی

برویم سر اصل مطلب (!)، امروز می خواهیم در خصوص یکی از مهمترین شهرهای گردشگری این کشور زیبا یعنی کرواسی صحبت کنیم. پیش از این در خصوص جاهای دیدنی کرواسی صحبت نموده ایم و حالا می خواهیم اختصاصا 4 جاذبه گردشگری در زاگرب کرواسی را آنالیز کنیم.

1) کلیسای St. Marks زاگرب کرواسی

از جذاب ترین مکان های دیدنی زاگرب کرواسی، می توان به کلیسای St. Marks اشاره نمود که یکی از جذاب ترین مدل های مدرن و سنتی معماری اروپایی را در خود جای داده است و همه ساله افراد زیادی را برای بازدید از شکوه خود جذب می نماید.

2) میدان Ban Jelačić زاگرب

مگر می گردد به زاگرب سفر کرد و از این میدان باشکوه دیدن نکرد! یکی از بهترین جاهایی که می توانید در آن سلفی بگیرید و با لوکیشن زاگرب کرواسی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید همین میدان Ban Jelačić می باشد که توانسته محبوبیت خاصی را در بین گردشگران تورهای کرواسی به دست بیاورد. مجسمه مشهور واقع در این میدان، اصلی ترین شاخصه این میدان زیباست که البته مردم محلی این ناحیه گاهی این میدان را با نام Trg bana Jelačića نیز می شناسند.

3) Gornji Grad-Medveščak در زاگرب

از دیگر جاذبه های گردشگری کرواسی در زاگرب که می تواند خاطراتی فراموش نشدنی و آرامش بخش را برای شما به ارمغان بیاورد می توان به Gornji Grad-Medveščak اشاره نمود. این مکان زیبا در مرکز شهر زاگرب کرواسی واقع شده و شما در آن می توانید گردشگر های مختلفی را از سرتاسر جهان مثل چین و آلمان و روسیه و… ببینید که به این ناحیه آمده اند.

4) موزه Croatian Museum of Naïve Art در زاگرب کرواسی

موزه ای زیبا با چاشنی هنر که توانسته بسیاری از زیبایی دوستان را به سمت خود جذب کند. مصداق شاخص این جمله را که اگر هنر نبود، منطق انسان ها را می کشت می توانید در این موزه فوق العاده به عینه مشاهده کنید. پر از طرح ها و رنگ بندی ها و شیت های زیبا، قدیمی و نفیس که هر کدام به نوبه خود یک اثر هنری عظیم می باشند. اگر به زاگرب کرواسی سفر کردید، بازدید از این موزه را به هیچ وجه نباید فراموش کنید. لازم به ذکر است این موزه را می توان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری کرواسی قلمداد کرد.

منبع: جاده های سبز

به "4 جاذبه گردشگری در زاگرب کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جاذبه گردشگری در زاگرب کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید