شرکت فایزر اعلام نمود

به گزارش وبلاگ شکوفه به نقل از euronews آلبرت بورلا، مدیرعامل شرکت داروسازی فایزر گفت که افراد ممکن است زودتر از آنچه تصور می گردد به تزریق دوز چهارم واکسن کرونا نیاز پیدا نمایند.

شرکت فایزر اعلام نمود

او در تبادل نظر با شبکه تلویزیونی سی ان بی سی گفت که داده های اولیه از آنالیز های اجرا شده نشان می دهد که پادتن های ایجادشده در پی تزریق واکسن فایزر-بیون تک ممکن است در برابر سویه نو اومیکرون موثر نباشد.

شرکت های داروسازی فایزر و بیون تک اعلام نموده اند که سه دوز از واکسن فراوریشده از سوی آنها می تواند به طرز قابل توجهی در برابر سویه اومیکرون مصونیت ایجاد کند. با این حال این دو شرکت در نظر دارند تا واکسن به روزشده ای برای مقابله با سویه اومیکرون را در صورت لزوم تا ماه مارس (اسفند/فروردین) فراوری نمایند.

آلبرت بورلا گفت: وقتی داده های واقعی را در دست باشیم می توانیم مشخص کنیم که دوز سوم سویه اومیکرون را پوشش می دهد یا خیر و این مصنویت برای چه مدت خواهد بود. نکته دوم این است که من فکر می کنم ما به دوز چهارم احتیاج خواهیم داشت.

با سویه اومیکرون باید صبر کرد که چگونه پیش می رود. زیرا اطلاعاتی خیلی کم است. ممکن است زودتر از آنچه تصور می گردد به دوز چهارم احتیاج وجود داشته باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت فایزر تزریق دوز سوم ترجیحا باید سریعتر صورت گیرد زیرا همزمان با فصل زمستان افراد زمان بیشتری را در محیط های بسته به سر می برند. او گفت که بر این باور است که دوز سوم مصونیت خیلی خوبی ایجاد می نماید.

وی پیش بینی کرد که گونه های نو ویروس کرونا به تدریج در آینده ظهور خواهند کرد و شرکت فایزر احتیاج احتمالی به فراوری واکسن های نو برای این سویه ها را زیر نظر دارد.

منبع: خبرکانادا

به "شرکت فایزر اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت فایزر اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید