مک استودیو؛ محصول نو اپل!

به گزارش وبلاگ شکوفه، به نظر می رسد اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی یک کامپیوتر نو بنام Mac Studio می باشد که از تراشه Apple Silicon استفاده می نماید. مک استودیو دستگاهی است که بین مک مینی و مک پرو قرار می گیرد.

مک استودیو؛ محصول نو اپل!

به گزارش وبلاگ شکوفه، طراحی این دستگاه بسیار شبیه مک مینی است، اما از سخت افزار بسیار قوی تری برخوردار خواهد بود. طبق گزارشات منتشر شده اپل در حال توسعه دو نسخه از این محصول می باشد. یک مدل دارای چیپست M1 Max و مدل دیگر دارای تراشه سیلیکون اپل یا حتی قدرتمندتر از آن می باشد. مک استودیو نو اپل با کد J375 شناخته می گردد. اگر چه ممکن است نام مک استودیو تغییر کند، اما نشان دهنده یک محصول نو بین مک مینی و مک پرو است که کاربران حرفه ای را هدف قرار می دهد.

نام این محصول با Apple Studio Display یا همان نمایشگر اپل استودیو این شرکت مطابقت دارد و نشان می دهد که اپل هر دو محصول را به عنوان ترکیبی عالی برای کار حرفه ای تبلیغ خواهد نمود. نمایشگر اپل استودیو با وضوح بالاتر از Pro Display XDR فعلی عرضه می گردد. مارک گورمن تحلیلگر فناوری از بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که اپل در حال کار بر روی یک مک پرو کوچکتر با تراشه سیلیکون اپل مجهز به 40 هسته CPU و 128 هسته پردازشگر گرافیکی است.

به نظر می رسد که مک پرو کوچکتر در واقع مک استودیو نو خواهد بود و جایگزین نسخه پیشرفته مک مینی مجهز به اینتل می گردد که هنوز در بازار وجود دارد. بعلاوه به نظر می رسد اپل فرصت بیشتری برای کار بر روی اولین مک پرو با تراشه سیلیکون اپل خواهد داشت، زیرا طبق شایعات این شرکت هنوز برنامه هایی برای عرضه یک مک پرو نو مبتنی بر اینتل دارد. اپل یک رویداد ویژه در 8 مارس برای معرفی مک های نو برگزار خواهد نمود، اما گورمن معتقد است که چندین مک در ماه ژوئن در WWDC عرضه خواهند شد، بنابراین شاید مک استودیو نو تنها چند ماه تا معرفی رسمی آن فاصله داشته باشد.

منبع: appleinsider

منبع: فرارو

به "مک استودیو؛ محصول نو اپل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک استودیو؛ محصول نو اپل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید