همایشها و نمایشگاه ها

برترین زمان سفر به مارماریس؛ ساحل فیروزه ای ترکیه

مارماریس، معدن سنگ مرمر در ترکیه یکی از محبوب ترین اقامتگاه های تفریحی است. برای برنامه ریزی برترین زمان سفر به مارماریس در این مقاله اطلاعات آب و هوایی را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

30 فروردین 1401

رضایی: نقدینگی جامعه را بانک های خصوصی بالا بردند ، سهم صنعت بیمه در سرمایه گذاری اندک است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: بانک های خصوصی درست شده اند که سود بانکی را کاهش دهند، اما نرخ سود بانکی را بالا بردند و بخشی از نقدینگی جامعه را همین بانک های خصوصی اضافه کردند و اصلاح بازار به معنای واقعی باید انجام شود.

28 بهمن 1400

از پیشرفت جیمز وب تا برگزیدگان CES 2022؛ برترین های علم و تکنولوژی

اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی...

24 بهمن 1400

بورسیه تحصیلی آلمان ، شرایط و مدارک بورسیه آلمان

اخذ بورسیه تحصیلی آلمان یکی از ویژگی های تحصیل در آلمان است که با کاهش هزینه های زندگی و تحصیل علاقمندان مهاجرت تحصیلی است. برای بورسیه شدن باید همزمان با دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آلمان اقدام کرد. شرایط و مدارک بورسیه آلمان را در این صفحه از...

23 دی 1400

سرمدی: رتبه بندی حق مسلم و معوق فرهنگیان است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شأن معلم شغل دوم و سوم برای تأمین حداقل های زندگی اش نیست، رتبه بندی حق مسلم و معوق فرهنگیان است.

8 آذر 1400

آنالیز شرایط صنعت گردشگری چند کشور مطرح جهان در ایام کرونایی

ایسنا/ این خبر پیرامون آنالیز شرایط صنعت گردشگری چند کشور مطرح جهان در ایام کرونایی برای شما نگارش شد.

20 مهر 1400

زمان نشست خبری یحیی گل محمدی معین شد

مربیان پرسپولیس و استقلال تاجیسکتان صبح روز دوشنبه جوابگوی خبرنگاران خواهند بود

22 شهریور 1400

تهران قرمز موزه هنرهای معاصر را تعطیل کرد

به دلیل قرمز شدن شهر تهران و شیوع موج تازه کرونا، موزه هنرهای معاصر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

11 مرداد 1400

ضرورت توجه جدی دولت به دانشگاه فنی و حرفه ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: ماهیت آموزشی در این دانشگاه تا 70 درصد عملی است که معضل اشتغال جوانان را برطرف می نماید؛ لذا این امر مستلزم توجه جدی دولت به دانشگاه فنی و حرفه ای است.

1 تیر 1400

رویداد جهانی ساعت زمین امشب با خاموش کردن نمادین چراغ ها برگزار می گردد

طی رویداد دنیای ساعت زمین 2021 قرار است امشب مردم و مکان های شاخص سراسر دنیا، به صورت نمادین چراغ ها را خاموش نمایند.

31 فروردین 1400

اهمیت توجه به مباحث فضای مجازی در دانشگاه ها

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: مباحث جدی باید بعد از فروکش کردن تب اولیه توسعه فضای مجازی که باعث توده ای و شبکه ای شدن حوزه رسانه ای در این فضا شده است، مورد توجه قرار گیرد.

5 فروردین 1400

باید نگاه جدید به منطقه را در دستور کار قرار دهیم

مشاور وزیر امور خارجه در امور دیپلماسی اقتصادی گفت: ما نباید انتظار داشته باشیم که تنها کشور های دیگر در ایران سرمایه گذاری کنند ما نیز باید سرمایه گذاری کنیم.

18 بهمن 1399

خبرنگاران ترامپ بار دیگر مدعی فساد و تقلب در انتخابات شد

نیویورک- خبرنگاران- درحالی که هنوز فرایند شمارش آرا در ایالت های سرنوشت ساز آمریکا ادامه دارد، رئیس جمهوری آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2020، مدعی به سرقت رفتن انتخابات و وقوع فساد و تقلب گسترده در این رویداد مهم شد.

16 آذر 1399

سفیران نوآوی به کمک رفع نیازهای کشور می آیند، انعقاد 160 میلیارد قرارداد میان استارتاپ ها و صنعت

از فردا شنبه 17 آبان ماه رویداد مجازی بوت کمپ در دانشگاه شهید بهشتی کار خود را آغاز خواهد کرد و به مدت یک ماه علاوه بر آنکه تیم های استارتاپی با نحوه توسعه کسب و کار دانش بنیان خود آشنا می شوند، زمینه عقد قرارداد با بخش صنعتی نیز فراهم خواهد شد. ...

14 آذر 1399

خبرنگاران بورل از احتمال خروج آمریکا از پیمان آسمان های باز ابراز تاسف کرد

تهران- خبرنگاران- مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آدینه شب در بیانیه ای از اعلام آمریکا مبنی بر خروج احتمالی از پیمان آسمان های باز ابراز تاسف کرد.

4 مرداد 1399

خبرنگاران وحشت از کرونا در حکومت انگلیس؛ سلامتی ملکه در هاله ای از ابهام

لندن - خبرنگاران - با مثبت شدن نتیجه ابتلای نخست وزیر انگلیس به کرونا، وحشت از سرایت این ویروس به ملکه و سایر اعضای کابینه بالا گرفته است. ملکه الیزابت حدود دو هفته پیش با بوریس جانسون ملاقات داشته است.

25 اردیبهشت 1399

کرونا در آمریکا، ترامپ شرایط اضطرار ملی اعلام می کند

رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری برای مقابله با بیماری کووید-19 که از سوی سازمان جهانی بهداشت همه گیر اعلام شده شرایط اضطراری اعلام خواهد کرد.

12 اردیبهشت 1399

برخوردهای بازدارنده سینما را منزوی می نماید، بی توجهی به هنر در قم

خبرنگاران - گروه استان ها: کم پیش می آید که با یک ذهنیت قبلی و برای تهیه گزارشی از پیش مشخص شده برویم اما با یک موضوع خاص و اتفاقی روبرو شویم. سید جواد جلالی نژاد را به صورت اتفاقی در نمایشگاه منوباز (نمایشگاه تخصصی صنعت رستوران، غذا و شیرینی استان قم) دیدم....

28 فروردین 1399

گیلان آماده همکاری فناورانه با کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی نجفی در دومین مجمع عمومی شبکه پارک­ های علم و فناوری کشورهای اسلامی که پیش از ظهر یکشنبه برگزار گردید، اظهار کرد: شبکه پارک ­های علم و فناوری کشورهای اسلامی به وسیله گسترش و توسعه همکاری ­های علمی- پژوهشی و فناوری می ­تواند...

26 فروردین 1399

خبرنگاران تدابیر پیشگیری از کرونا در فریدن عملیاتی شد

خبرنگاران- اصفهان- فرماندار فریدن گفت: همه تدابیر پیشگیری از کرونا با همکاری نهادهای اجرایی و مشارکت مردم در این شهرستان اجرا شد.

24 فروردین 1399
تعداد: (27)