مریل استریپ در میان ستارگان کنسرت مجازی تولد افسانه برادوی

به گزارش وبلاگ شکوفه، برای گرامیداشت 90 ساله شدن استیون سوندهایم آهنگساز و ترانه سرای سرشناس برادوی، شماری از ستارگان از خانه در یک کنسرت مجازی حضور پیدا می نمایند.

مریل استریپ در میان ستارگان کنسرت مجازی تولد افسانه برادوی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ شکوفه به نقل از ورایتی، ستاره های برادوی در کنسرت مجازی رایگان مرا به جهان ببر که قرار است فردا بیست وششم آوریل به صورت زنده پخش گردد از استیون سوندهایم آهنگساز و ترانه سرای افسانه ای به مناسبت نودمین سالگرد تولدش تجلیل می نمایند.

این کنسرت در پنجاهمین سالگرد افتتاح نمایشنامه معروف برادوی سوندهایم یعنی کمپانی برگزار می گردد. رائول اسپارزا که در احیای این نمایش در سال 2006 که برنده جایزه تونی هم شد نقش آفرینی نموده بود، مسئولیت میزبانی این رویداد را بر عهده دارد و مری-میچل کمپبل مدیر موسیقی آن خواهد بود.

ستاره هایی که در این کنسرت حضور خواهند داشت مریل استریپ، برنادت پیترز، مندی پاتینکین، پتی لوپون، آدرا مک دونالد، کریستین بارانسکی، کریستین چنووت و ارون تویت هستند. آن ها آهنگ های کلاسیک سوندهایم را برای پخش آنلاین که به وسیله چنل یوتیوب برادوی. کام پخش می گردد، اجرا می نمایند.

سوندهایم به خاطر ترانه های معروفی، چون یکشنبه در پارک با جورج، با خوشحالی جلو می رویم، سویینی تاد و کمی موسیقی شبانه شناخته می گردد. او همچنین در وست ساید استوری کنار لئونارد برنستین به عنوان ترانه سرا کار نموده است.

اسپارزا در بیانیه ای گفت: جهان جای سختی است و همه ما دنبال چیزی عظیم می گردیم. استیون سوندهایم نماد عظمت است؛ بنابراین ما گروهی از افراد را جمع کردیم که استیو را دوست دارند و با او کار نموده اند و از او الهام گرفته اند تا موسیقی اجرا نمایند و لذت و درد خود را به اشتراک بگذارند.

او افزود: ممکن است در حال حاضر از برادوی خیلی دور باشیم، اما برادوی هرگز خیلی از ما دور نیست. علاوه بر این، استیون سوندهایم 90 ساله شده. چند بار آدم 90 ساله می گردد؟

این رخداد همچنین به عنوان یک برنامه جمع آوری سرمایه برای سازمان ASTEP (هنرمندان برای خاتمه فقر) متعلق به کمپبل عمل می نماید که وظیفه اش ایجاد ارتباط هنرمندان با جوانان محروم است.

از دیگر بازیگرانی که قرار است در کنسرت مرا به جهان ببر اجرا نمایند می توان از دانا مورفی، سوتون فاستر، برایان استوکس میچل و کلی اوهارا نام برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مریل استریپ در میان ستارگان کنسرت مجازی تولد افسانه برادوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریل استریپ در میان ستارگان کنسرت مجازی تولد افسانه برادوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید